Accediu als spots de la campanya

El conjunt de la campanya, inclòs el llançament de la marca, respon a la signatura d’un conveni de col•laboració signat pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç, a través de l’Institut per a la Diversificació i Estalvi de l’Energia (IDAE) i la Reial Federació Espanyola de Futbol Reial Federació Espanyola de Futbol que inclou, a més de la prescripció dels jugadors en els mitjans de comunicació, la presència de la marca i consells d’estalvi en els estadis. De la mateixa manera, es duran a terme accions directes amb els ciutadans en l’àmbit de la celebració de partits i instal•lacions esportives, incloent la Ciudad del Fútbol de Las Rozas (Madrid), així com actuacions a la xarxa, etc. En l’àmbit d’aquest mateix acord de col•laboració, l’IDAE realitzarà una auditoria energètica a l’esmentada Ciudad del Fútbol, seu de la Selecció Espanyola, per optimitzar els seus consums energètics en il•luminació, climatització, etc., i estudiar la possibilitat d’implantar energies renovables. L’objectiu és convertir en exemplificant aquest emblemàtic conjunt esportiu.

La signatura d’aquest conveni s’inscriu en el marc d’accions de sensibilització i difusió previstes en el Pla d’Activació d’Estalvi i Eficiència Energètica 2008-2011 l’objectiu del qual és que Espanya, amb una dependència energètica de subministraments externs superior al 80%, aconsegueixi al final del període reduir el consum energètic en 44 milions de barrils de petroli o, el que és el mateix, l’equivalent al 10% de les nostres importacions anuals de cru.

Los comentarios están cerrados.